Tyto typy důlních vozů se skládají z celosvařované korby se zesíleným dnem, podvozku s dvojkolím s pevnou nápravou a otočnými koly na kuželíkových ložiscích. Podvozek je opatřen ocelolitinovými nárazníky s pryžovou vložkou.
Užitný objem vozů | 0,45 - 1,8 m3 |
Přepracovaný objem | 1250 - 2500 kg |
Rozchod | 450 - 900 mm |
Rozvor | 375 - 500 mm |
Průměr kola | 300 - 350 mm |
Maximální povolená rychlost | 18 km/h |
Minimální poloměr oblouku tratě | 7 m |
Max. povolené statické zatížení | 25 kN |
Důlní vozy se skládají ze svařované korby se dvěma odklopnými dny, která se odklápí včetně dvojkolí. Vozy jsou odpruženy pomocí pryžových pružin. Spojení vozů je pomocí spřáhel. Tyto důlní vozy jsou určeny pro vlakové soupravy tažené lokomotivou a vyprázdňovány průběžným průjezdem přes výsypnou stanici, např. na záhlaví zásobníku. Čela vozu jsou překryta proti rozpadu horniny v době plnění.
Užitný objem vozů | 3,3 - 5,3 m3 |
Přepracovaný objem | 1250 - 2500 kg |
Rozchod | 450 - 900 mm |
Rozvor | 375 - 500 mm |
Průměr kola | 350 mm |
Maximální povolená rychlost | 18 km/h |
Minimální poloměr oblouku tratě | 20 -27 m |
Max. povolené statické zatížení | 40 kN |
Klanicové, se sklopnými klanicemi, vklanice teleskopické, plošinové o nosnostech 3,5 a 6 t, pro dopravu nafty a olejů o objemech 0,71 a 1,5 m3, dvoupodvozkové do únosnosti 8 t pro dopravu mechanizované výztuže, záchodové, pro dopravu výbušnin, s odnímatelnou paletou nebo korbou, kabelové, pro dopravu osob, pro dopravu strusky.